Bence burada kritik ayrım çok doğru: angarya ile muhakeme aynı şey değil. Ama yatırım tarafında daha ilginç nokta şu; uygulama katmanı ucuzladıkça değer orkestrasyon, veri akışı ve iş sürecine gömülü katmanlara kayıyor. Sıkıcı katman güzel yatırım fırsatına dönüşebilir.
Bence burada kritik ayrım çok doğru: angarya ile muhakeme aynı şey değil. Ama yatırım tarafında daha ilginç nokta şu; uygulama katmanı ucuzladıkça değer orkestrasyon, veri akışı ve iş sürecine gömülü katmanlara kayıyor. Sıkıcı katman güzel yatırım fırsatına dönüşebilir.
Elbette bunlar olacak. Ama sonuçta sorunu anlayıp bunu başlatacak ve çıktının sorunu çözüp çözemeyeceğine karar veren hep insan kalacak.
Ayrıca farklılığı da yaratacak olan insan.
Önemli olan o aradaki kısma çok takılmamak.